01 octombrie 2008

Mi-am scos în lume(a) (bună) urechea muzicală

Preocupările muzicale din ultima perioadă şi pasiunea melomană m-au determinat să buchisesc o filială muzicală a blogului-mamă/tată, cel fotografic. Aşadar, declar înfiinţată filiala de sunete şi muzici de pe lângă sediul central al buchiselilor fotografice :)
Ca să se ştie că în spatele ochiului fotografic există şi două urechi muzicale!
Nu înseamnă că pe celălalt blog nu o să mai clipocească nici o muzică, dar o să încerc pe cât posibil să mă trag de urechea muzicală aici, unde vă voi putea împărtăşi mai bine preferinţele mele me(ga)lomane...
Sper să nu mi se pleoştească urechea muzicală şi să vă pot încânta, prieteni, aşa cum am făcut-o (sper) şi cu fotografiile...

5 comentarii:

marius grozea spunea...

sa-ti dau un sol major pt idee si initiativa!

Dan spunea...

de la maestru' Marius un sol major! Trăiască, la mulţ'ani :)

Simona spunea...

vivat! crescat! floreat! poti sa faci cu urechile noastre ce vrei tu, eu una am incredere

Dan spunea...

Hopaaa... încep să vină cleienţii la clinica melomană ORL "La urechea muzicală ciulită" :)
Poftiţi înăuntru!
Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate! ... parcă aşa zicea Dante...

danushka spunea...

fain gandul acesta cu buchisitul sunetelor... :) asteptam muzicile.
seara frumoasa!