17 octombrie 2008

Le Trio Joubran - orientala frăţie oud

Le Trio Joubran, adică Samir, Wissam şi Adnan, trei fraţi palestinieni, este singurul trio de acest fel cunoscut la ora actuală, interpretând (la oud) o muzică tradiţională şi în acelaşi timp originală, plină de improvizaţii magnifice. Acest stil unic îşi trage seva din buna cunoaştere a tradiţionalei structuri modale arabe maqâm.
Altcumva spus... Al Di Meola, Paco De Lucia şi John McLaughlin din Nazaret...

Să cânte fraţii şi lăutele orientale!




Un comentariu:

oceania spunea...

am ascultat cu placere muzica de oud. stiam cum suna ca am mai auzit instrumentul dar parca nu mi-a placut chiar atat de mult ca acum. imi place mult sitarul indian insa acum voi adauga si oud-ul printre instrumentele orientale preferate.

PS. mi-am permis sa-ti preiau ideea cu Yo-Yo Ma pe blogul meu. bineinteles mentionand sursa.