28 aprilie 2009

Ghici ciupercă cine-i :)

... şi cum azi mi-a cerut cineva să îi fac rost de o melodie anume pentru telefonul mobil - şi mai mult - să tai cumva doar o părticică precisă din ea, am ajuns să iau de pe net un soft gratuit de editat fişiere audio şi m-am apucat de jucat cu bucata muzicală... totul a fost ok, iar după ce am bâjbâit prin meniul destul de stufos pentru urechea mea muzicală, m-a prins cheful de joacă... şi am mai tăiat o melodie, din care am lăsat doar fărâmitura pe care v-o propun drept ghicitoare :D
Aşadar... recunoaşteţi interpretul (eventual melodia din care face parte bucata sau... poate chiar albumul) :)





Avem deja 1 răspuns corect...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Piece of cake: Adrian Berinde - "Cartea de gheata"

Despre ce program este vorba? Free si stufos? M-ai facut curios. (rima involuntara)

Eu folosesc de cativa ani Cool Edit Pro v2.1. Este o versiune mai veche inainte ca programul sa fie cumparat si transformat de Adobe. Este destul de complex si face multe in privinta editarii audio.

Dan spunea...

@geoxu: eu cu ăsta http://www.free-audio-editor.com/ mă joc... nu ştiu (şi nici nu cred) că este mai complex ca programul de care zici tu, dar pentru mine, începător într-ale editatului audio.. e ok...