10 ianuarie 2011

Aberaţii sonore...( nu ale Adei Milea :D )


Şi dacă tot ne-am urat pe acilea, în dulşiele grai bavarisch Einen guten Rutsch ins neue Jahr! şi am alunecat de ne-am julit urechea bleagă şi muzicală, am zis că ce-i prea mult e excesiv şi că trebuie să iau o pauză de muzică nemţească, de Deutsche Schlager, de jodlere şi alte alea...
Şi uite cum, prin intermediul Rezistenţei Urbane, am reuşit să fug (d)in munţi şi să-mi adăp timpanul, scăriţa, nicovala şi trompa lu' unchiu' Eustachio din nesecatul izvor de (h)aur care este...
DiscoTEC.
Veţi spune că am luat-o bine razna şi că m-am julit mai mult decât la urechea bleagă şi muzicală, dar cum altcumva am putea aprecia valoarea şi calitatea? (ignoraţi cuvântul "valoare" dacă credeţi că derapaţi incontrolabil către genul care l-a consacrat)
Şi cum nu mă poci obţine, tot cu un neamţ închei, aşa să meargă mai bine la cura de dezintoxicare... Herr Schiller, bitte!

Niciun comentariu: